myBusiness ERP
νέα έκδοση 3.9.0
Update του προγράμματος εμπορικής διαχείρισης (02/12/2014)
Κυκλοφόρησε η νέα έκδοση 3.9.0 της εφαρμογής myBusiness ERP . Η νέα έκδοση έχει εμπλουτιστεί με σημαντικές νέες λειτουργίες και δυνατότητες και είναι διαθέσιμη online μέσα από το σύστημα της αυτόματης online ενημέρωσης.
Γενικά
1. Νέο ! Διαχείριση & Αναγνώριση Τηλεφωνικών Κλήσεων (από Modem ή Τηλεφωνικό Κέντρο).
Προστέθηκε το νέο module της διαχείρισης και αναγνώρισης των τηλεφωνικών κλήσεων.
Στο νέο module περιλαμβάνονται πολλές λειτουργίες και δυνατότητες, μερικές από τις οποίες είναι :
i. Κάνει αναγνώριση κλήσεων χρησιμοποιώντας ένα απλό modem ή τηλεφωνικό κέντρο.
ii. Κάνει αυτόματη αναζήτηση, εύρεση και παρουσίαση των πελατών, προμηθευτών ή των επαφών στους οποίους ανήκει το τηλέφωνο.
iii. Βάζει σε αναμονή – ουρά όλες τις εισερχόμενες κλήσεις έως ότου να τις επεξεργαστεί ο χρήστης.
iv. Εισάγει τον πελάτη στην φόρμα της εντατικής λιανικής για την καταχώρηση παραγγελίας.
v. Να παρουσιάσει το ιστορικό του καλούντα με όλα τα σχετικά σχόλια – σημειώσεις.
vi. Να παρουσιάσει όλες τις τηλεφωνικές κλήσεις του καλούντα χρονολογικά.
vii. Να εμφανίσει την καρτέλα του καλούντα.
viii. Να εισάγει τον αριθμό τηλεφώνου και το όνομα του καλούντα στις επαφές αν αυτός δεν βρεθεί στο αρχείο.
ix. Να εισάγει τον καλούντα στους πελάτες ή στους προμηθευτές αν αυτός δεν βρεθεί στο αρχείο.
2. Νέο ! Ιστορικό Πελάτη – Προμηθευτή.
Προστέθηκε η νέα επιλογή «Ιστορικό» στους πελάτες και προμηθευτές. Η επιλογή παρέχει την δυνατότητα της άμεσης εισαγωγής δεδομένων σχετικά με τον πελάτη – προμηθευτή. Τα δεδομένα μπορούν να ομαδοποιηθούν σε κατηγορίες, έχουν ημερομηνία – ώρα έναρξης και λήξης, θέμα, σημειώσεις με απεριόριστο μέγεθος και ημερομηνία καταχώρησης με χρονολογική ταξινόμηση. Η νέα λειτουργία θα μπορούσε να καταγράψει π.χ. το ιστορικό – επισκέψεις ενός ασθενή σε ιατρείο.
3. Ισοζύγια Πελατών – Προμηθευτών – Ειδών (Σύγκριση Περιόδων).
Τα ισοζύγια πελατών – προμηθευτών και ειδών λειτουργούν πλέον και σαν σύγκριση χρονικών περιόδων. Τα φίλτρα της προηγούμενης και επόμενης περιόδου των ισοζυγίων μπορούν να είναι και αποσυνδεμένα, να μην έχουν δηλαδή χρονική συνέχεια, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα των δύο ανεξάρτητων χρονικών περιόδων για σύγκριση.
4. Κανόνες στην Χρήση Εκπτώσεων κατά την Τιμολόγηση.
Κατά την τιμολόγηση και λόγω του ότι οι εκπτώσεις μπορεί πλέον να είναι πολλές και σε διάφορα επίπεδα έχουν οριστεί στο πρόγραμμα οι παρακάτω κανόνες προτεραιότητας στην χρήση των εκπτώσεων :
i. Οι τιμές προσφορών – Τιμοκατάλογος Πελάτη.
ii. Η έκπτωση του πελάτη.
iii. Η έκπτωση του είδους.
Τιμολόγηση
5. Νέο ! Ενημερωτικό Email για Έκδοση Παραστατικού σε Πελάτη.
Προστέθηκε η νέα λειτουργία η οποία κάνει αποστολή ενός ενημερωτικού email, σχετικά με την πώληση, στον πελάτη του παραστατικού. Δύνεται η δυνατότητα παραμετροποίησης της αποστολής (για αυτόματη αποστολή του email ή όχι) καθώς και του μηνύματος που θα αποσταλεί, το οποίο μπορεί να περιέχει την επωνυμία του εκδότη και του παραλήπτη, την ημερομηνία και τον αριθμό του παραστατικού κλπ. Η νέα λειτουργία αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί π.χ. για να ενημερώσει τον πελάτη σχετικά με την έκδοση του παραστατικού και την διανομή που θα του πραγματοποιηθεί από τον εκδότη για τις παραγγελίες που έχει κάνει.
6. Νέο ! Μαζικές Ενημερώσεις στα Είδη της Τιμολόγησης.
Προστέθηκαν επιπλέων λειτουργίες μαζικών ενημερώσεων στα είδη της τιμολόγησης. Κατά την τιμολόγηση ο χρήστης μπορεί να επιλέξει τα είδη που επιθυμεί και σε αυτά να εφαρμόσει μαζικές ενημερώσεις όπως «Εισαγωγή ποσού έκπτωσης», «Αύξηση ή Μείωση της τιμής μονάδος» κλπ.
7. Προσθήκη Ελεύθερων Λιστών Πελατών στην βασική οθόνη της Τιμολόγησης.
Υπάρχει η δυνατότητα να οριστούν στους πελάτες έως και δύο (2) ελεύθερες λίστες στις οποίες να εισαχθούν δεδομένα σχετικά με τον εκάστοτε πελάτη. Οι λίστες αυτές όταν οριστούν είναι άμεσα διαθέσιμες προς επιλογή στην βασική οθόνη της τιμολόγησης. Έτσι αν υπάρχει ανάγκη για επιλογή κατά την τιμολόγηση π.χ. των αυτοκινήτων του πελάτη μπορεί να οριστεί η ελεύθερη λίστα ένα (1) σε «Αυτοκίνητα» και τα στοιχεία της αυτόματα θα είναι διαθέσιμα στην βασική οθόνη της τιμολόγησης. Η ενημέρωση της λίστας με τα στοιχεία για κάθε πελάτη γίνεται από την φόρμα των πελατών.
Αποθήκη
8. Νέο ! Διαχείριση Πολλαπλών Αποθηκευτικών Χώρων – Αποθηκών.
Προστέθηκε η νέα λειτουργία της διαχείρισης πολλαπλών αποθηκευτικών χώρων – αποθηκών. Η νέα λειτουργία επιτρέπει την παρακολούθηση των ειδών, των υπολοίπων τους, την απογραφή τους κλπ ανά αποθήκη όπως π.χ. ανά υποκατάστημα. Διαχειρίζεται τα ελάχιστα και μέγιστα όρια των ειδών, τις εκτυπώσεις, τις πωλήσεις, τις αγορές κλπ ανά αποθηκευτικό χώρο.
9. Νέο ! Εύρεση Ειδών από Οριζόμενα Πεδία.
Προστέθηκε η νέα λειτουργία εύρεσης των ειδών από οριζόμενα πεδία. Η νέα λειτουργία επιτρέπει την δημιουργία πολύ σύνθετων αναζητήσεων στα είδη και μπορεί δώσει αποτελέσματα σε ερωτήματα του τύπου «ποια ανταλλακτικά ταιριάζουν στον Χ τύπο αυτοκινήτου και έχουν κατασκευαστεί στην Υ χώρα και ….».
«Εργασίες -> Είδη -> Ειδικές -> Εύρεση Οριζόμενων».
Εκτυπώσεις
10. Νέο ! Εκτύπωση Ισοζυγίου Ειδών – Σύγκριση Περιόδων.
Προστέθηκε η νέα εκτύπωση του ισοζυγίου ειδών. Το ισοζύγιο λειτουργεί και σαν σύγκριση χρονικών περιόδων. Τα φίλτρα της προηγούμενης και επόμενης περιόδου του ισοζυγίου μπορούν να είναι και αποσυνδεμένα, να μην έχουν δηλαδή χρονική συνέχεια, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα των δύο ανεξάρτητων χρονικών περιόδων για σύγκριση.
«Εκτυπώσεις -> Είδη -> Ισοζύγιο ειδών – Σύγκριση περιόδων».
11. Νέο ! Φόρμες Εκτύπωσης Εισπράξεων μεγέθους Α4.
Προστέθηκε νέα εκτυπωτική φόρμα εισπράξεων μεγέθους Α4. Εκτός από τις εκτυπωτικές φόρμες μεγέθους Α5 προστέθηκε και νέα φόρμα μεγέθους Α4, η χρήση της φόρμας αυτής εξυπηρετεί στο ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και να εκτυπώνει τις εισπράξεις στον ίδιο εκτυπωτή με αυτόν των τιμολογίων χωρίς να χρειάζεται αλλαγή χαρτιών ή η χρήση εκτυπωτή με πολλές κασετίνες χαρτιού.
«C:\myBusiness\Reports\EispraksiBasicA4.repx».